Obserwuj mnie na...

Stos #25



By  Ruczek     14:26  
Przemilczmy sprawę pustek na blogu. Ten rok nie zaczął się zbyt kolorowo i ciężko jest mi zebrać słowa i myśli w sensowne zdania. Jednakże recenzje już niedługo ponownie tutaj zawitają, jak tylko skończę je pisać, a na szczęście mam o czym, bowiem czytanie w styczniu szło mi nadzwyczaj lekko i szybko. Tak to jest, kiedy człowiek pragnie uciec od smutnej rzeczywistości.

W każdym razie pierwszy w tym roku post będzie dotyczył moich grudniowo-styczniowych zdobyczy. Nie jest on mały, ale też nie nazbyt pokaźny, jednak za to zawiera same pyszności. ;) A oto i on!



Tylko jedna z tych książek jest prezentem świątecznym, i to nie od kogoś z rodziny, co chyba już od dość dawna mi się nie zdarzyło - mowa tutaj o "Tańcu z diabłem" Sherrilyn Kenyon, będącym prezentem od BiblioNETkołaja. Mamy za to kilka super prezentów urodzinowych, jak "Zabójczyni i Imperium Adarlanu" Sarah J. Maas, "Na ostrzu noża" Patricka Nessa, "Ujarzmienie" Jeff Vandermeera, "Cień i kość" Leigh Bardugo oraz "Uwięziona w bursztynie" Diany Gabaldon. Z kolei sama zakupiłam sobie "Mara Dyer. Przemiana" Michele Hodkin (w Empiku za 50% ceny), "Między książkami" Gabriele Zevin upolowane w Saturnie za niecałe 10 zł oraz "Złoty kompas" Philipa Pullmana i "Cieniorodni" Alison Sinclair będące uzupełnieniami serii. Pozycje "Stop prawa" Brandona Sandersona, "Czerwony rycerz" Milesa Camerona oraz "Tu i teraz" Ann Brashares otrzymałam do recenzji od MAGa i GW Foksal, za co pięknie dziękuję. A "Tajemny krąg. Cz. I" L. J. Smith udało mi się wygrać w konkursie na Nasze Recenzje, za co również jestem wdzięczna, bowiem już od dawna pragnęłam zdobyć tę pozycję. :)

Coś z powyższych powieści czytaliście? Jakie są Wasze wrażenia z poszczególnych lektur? Dajcie mi znać!

Pozdrawiam,
Ruczek. 

4 komentarze:

  1. Oooo do mnie też ostatnio przywędrowała książką "Między książkami". Będę ją niebawem czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, chciałabym Tu i Teraz dorwać w swoje ręce! Piękne stosisko, miłego czytania :)

    Uściski,
    Tirindeth's

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)