Obserwuj mnie na...

Stos #26, czyli stosik oraz życzenia świąteczne. ;)



By  Ruczek     15:53  
Najpierw chciałabym Wam wszystkim złożyć serdeczne życzenia spokojnych i zdrowych świąt Wielkanocnych, spędzonych w rodzinnym gronie, a może i z dobra książką w ręce. J Mnóstwa słońca, zieleni i radości! :)

A teraz pora na stosik! :)
Przez ostatnie dwa miesiące nie nazbierało mi się wiele tych "zdobyczy" książkowych, z czego w sumie się cieszę, ponieważ ostatnio nie dysponuję zbyt dużym czasem wolnym. W każdym razie - stos ten jest mały, ale za to jakie pozycje się w nim znalazły! Patrzcie sami...



Do recenzji otrzymałam tylko "Zagubionych książąt" Gartha Nixa, od Wydawnictwa Literackiego, czego recenzji niedługo możecie się spodziewać. Natomiast pozostałe pozycje są upolowane po promocji: "Badacz potworów" i "Klątwa wendigo" Ricka Yanceya, po 9,90 zł w Matrasie, "Mara Dyer. Zemsta" Michelle Hodkin za 19,99 w Empiku oraz totalne zaskoczenie, czyli "Metro 2033" i "Metro 2034" Dmitra Glukhovskiego po 14,99 w Saturnie! Nowe wydanie i w takiej cenie - nie mogłam go nie wziąć! :)

Które pozycje mi polecacie? Któreś z nich już czytaliście? Jeśli tak, to podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

3 komentarze:

  1. Z twojego stosika czytałam jedynie Marę Dyer. Świetna książka <3
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie tanie Metro! Łał :) Żal nie skorzystać ;)

    Zaczytanych Pięknych Świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę bogatego zająca i mokrego Dyngusa! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)