Obserwuj mnie na...

Stos #27



By  Ruczek     13:15  

Jak widać na załączonym zdjęciu, same świetne książki zasiliły ostatnio moją biblioteczkę. Większość z nich pochodzi z promocji i akcji, którym nie mogłam się oprzeć. I tak na przykład książki z serii "Patrol" zakupiłam za 6,99 zł każda, a pozycje z cyklu "Mapa Czasu" za 19,99 zł każda. No jak miałam nie dać się skusić takim okazjom? Reszta to zdobycze z Biedronki i jej kiermaszów książkowych, zakupy po wcale nie promocyjnych cenach, jedna wygrana z konkursu i trzy egzemplarze do recenzji. 
Poniżej linki do zrecenzowanych już pozycji:
"Cienie tożsamości" Brandona Sandersona - <SPRAWDŹ CO W SOBIE KRYJĘ>
"Misja Błazna" Robin Hobb - <KLIKNIJ MNIE>
"Dwór Cierni i Róż" Sarah J. Maas - <MUSISZ TUTAJ ZAJRZEĆ>

Co z powyższych książek czytaliście? Na co mielibyście największą ochotę? Dajcie mi znać, którą z tych powieści warto przeczytać jak najszybciej! :)

Pozdrawiam,
Ruczek.

2 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko książkę Jojo Moyes, poza tym reszta jest mi obca. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia po sobie komentarza i wyrażenia własnej opinii na dany temat! :)